دین و ایمان کس کا نام ہے؟
دین و ایمان محمد رسول اللہ ﷺ کی تعظیم کا نام ہے
حضورﷺ کی تعظیم پر اعتراض کرنے والا رسالت کی بنیاد کو ختم کرنا چاہتا ہے
من لم یعرف اھل زمانہ فھو جاہل
جو شخص اپنے دَور کے لوگوں کے احوال سے آگاہ نہیں وہ جاہل ہے
Khanay Khilnay kay Faiday
شیرینی کا کھانا فقراء کو کھلائیں تو صدقہ ہے اور اقارب کو کھلائیں تو صلہء رحم اور احباب کو کھلائیں تو ضیافت اور یہ تینوں باتیں موجبِ نزولِ رحمت و دفعِ بلاومصیبت ہیں
دیوبندیوں ، وہابیوں کی چال سے بچیں
صحبتِ صالح تُرا صالح کند
صحبتِ طالح تُرا طالح کُند
فان المنکرلا یزال بمنکر
بے شک ناپسندیدہ چیز ناپسندیدہ عمل سے زائل نہیں ہوتی
غذائے روح وہ ہے جس کی طرف شریعتِ محمدیہ بلاتی ہے اور جس کی طرف شریعتِ مطہرہ بلاتی ہے اس پر وعدہء جنت ہے اور جنت ان چیزوں پر موعود ہے جو نفس کو مکروہ ہیں
اور غذائے نفس وہ ہے جس سے شریعتِ محمدیہ منع فرماتی ہے اور جس سے شریعتِ کریمہ منع فرماتی ہے اس پر وعیدِ نار ہے اور نار کی وعید ان چیزوں پر ہے جو نفس کو مرغوب ہیں
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم فرماتے ہیں حفت الجنۃ بالمکارہ وحفت النار بالشہوات (صحیح البخاری، مسلم
جنت ان چیزوں سے گھیر دی گئی ہے جو نفس کو ناگوار ہیں اور دوزخ ان چیزوں سے ڈھانپ دی گئی ہے جو نفس کو ناپسند ہیں
Insan un chezain par Harees Hai
خواہشاتِ نفس کو قابو میں رکھ کیونکہ فان الانسان حریص علیٰ ما منع انسان کو جن کاموں سے روکا جائے ان کے کرنے کی وہ حرص رکھتا ہے
گانوں سے بچو اس لئے کہ
چو یا بد بوئے گل خواہد کہ بیند
چو بیند روئے گل خواہد کہ چنید
جب کوئی پھول کی خوشبو پائےتو چاہتا ہے کہ اسکو دیکھے
اور جب پھول کو دیکھ پائے تو چاہتا ہے کہ اس کو چُنے
فسقِ عقیدہ ، فسقِ عمل سے سخت تر ہے
احادیث ایک دوسرے کی تفسیر ہیں اور حدیث کی سب سے بہتر تفسیر وہ ہےجو اس حدیث کے تمام طرق کو جمع کرنے پر ہو
حضرت وہب بن منبہ فرماتے ہیں میں نے اکہتر کتبِ آسمانی میں لکھا دیکھاروزِ آفرینشِ دنیا سے قیامِ قیامت تک تمام جہان کے لوگوں کو جتنی عقل عطا کی گئی ہے وہ سب مل کر محمدِ مصطفےٰ صلی اللہ علیہ وسلم کی عقل کے آگے ایسی ہے جیسے تمام ریگستانِ دنیا کے آگے ریت کا ایک دانہ(سبل الہدیٰ والارشاد
گناہِ)صغیرہ اصرار کی بنا پر (گناہِ) کبیرہ ہو جاتا ہے
فان الصغیرۃ بعد الاصرار تصیر کبیرۃ
Inheritance can never be withdrawn
انسان کی ملکیت میں اس کے اختیار کے بغیر کوئی چیز داخل نہیں ہوتی مگر میراث بالاتفاق داخل ہوتی ہے۔اگر وارث نے کہا کہ میں نے اپنا حق چھوڑ دیا ہےتو بھی اس کا حق باطل نہیں ہو گا کیونکہ مِلک چھوڑ دینے سے باطل نہیں ہوتی
دنیا میں بت پرستی کی ابتداء یوں ہوئیں کہ صالحین کی محبت میں ان کی تصویریں بنا کر گھروں اور مسجدوں میں تبرکاً رکھیں اور ان سے لذتِ عبادت کی تائید سمجھی شدہ شدہ وہی معبود ہو گئیں
نمازِ عشاء ہم امتِ مصطفےٰ سے پہلےکسی امت نے نہ پڑھی ، نہ کسی کو پانچ نمازیں ملیں
کوئی مسلمان دوزخ میں دنیا کی عمر یعنی سات ہزار سال سے زیادہ نہیں رہے گا
گانے باجے حرام ہیں اور حرام ہر حال میں حرام رہے گا
لوگ گناہوں میں مبتلا ہیں اس کے سبب گناہ جائز ہو جائے تو شریعت کا منسوخ کردینا فاسقوں کے ہاتھ رہ جائے گا
گانے باجوں کی حالت بالکل شراب کی طرح ہے
قلیلھا یدعو الٰی کثیرھا تھوڑی سے بہت کی خواہش پیدا ہوتی ہے
الذنب یجری الٰی الذنب گناہ گناہ کی طرف کھینچتا ہے
تخم فاسد بار فاسد آورد ناقص اور ناکارہ بیج بیکار پھل لاتا ہے
اس بات سے بچ جس میں معذرت کرنی پڑے۔
Refrain from the matter which guides to apologize in the end.